امین، امانت‌دار وقت شما...1403-01-31
اشتراک گذاری:

امین؛خدمتی نو برای رفع نیازهای معیشتی و درمانی خانواده های مبتلا به کرونا

آئین تکریم و معارفه  جانشین فرمانده سپاه کربلا  با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا و معاونین و مسئولین سازمان‌های اقشاری بسیج سپاه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه استان برگزار شد.

سردار مسلمی از برگزاری کنگره 10 هزار 400 شهید مازندران در سال 1402 خبر داد و گفت: باتوجه به عظمت این کنگره اعضای کنگره شهدا با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند کرد.

مسلمی اضافه کرد:خدمتگزاری برای شهدا مسئولیت بزرگی است،و نصیب هرکسی نمی شود و سرهنگ رضایی جانشین مسئول این کنگره بزرگ شد.

فرمانده سپاه کربلا به راه اندازی 14 مرکز واکسیناسیون در شهرستان ها اشاره کرد و گفت: بتوانیم 21 مرکز واکسیناسیون را در سراسر استان راه اندازی کنیم.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه با اشاره به طراحی نرم افزار امین برای خدمت رسانی به بیماران کرونایی گفت: در راستای طرح ملي شهید سلیمانی و به منظور ارائه خدمات درمانی- معیشتی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا و با هدف مقابله حداکثری و قطع زنجیره شیوع این ویروس منحوس، نرم افزار و سایت جامع امین توسط بسیجیان نخبه فضای مجازی بسیج سپاه کربلا طراحی و تولید شده است که خانواده ها و افراد مبتلا به کرونا که در قرنطینه خانگی هستند و نیاز به کمک در حوزه های درمانی و معیشتی دارند با مراجعه به بخش طرح شهید حاج قاسم سلیمانی این نرم افزار، نیازمندی های خود را اعلام نمایند که متناسب با آن نیازمندی ها خدمات لازم توسط بسیجیان از تامین وسایل معیشتی ،کمک های حمایتی تا اعزام کادر درمانی و … صورت می پذیرد

به گفته مسلمی در هر شهرستان اپراتوری در نظر گرفته شده است که  تامین وسیله معیشتی، اعزام پرستار، هزینه درمان و موارد خدماتی دیگر را برعهده دارد.

فرمانده سپاه کربلا به آمادگی سپاه برای پیشگیری پیک های کرونا هم اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه هنوز برخی از اقشار بویژه سنین نوجوان و جوان واکسینه نشده اند، این آمادگی در سپاه برای پیشگیری از پیک های جدید کرونا وجود دارد.

جانشین جدید فرمانده سپاه کربلا نیز با تاکید بر اینکه تحقق اهداف انفلاب درگرو تبعیت از ولایت است افزود: با توفیق خدای متعال بتوانیم تکالیف و منویات رهبر معظم انقلاب را به خوبی اجرا کنیم.

سردار برسلانی در این آئین با قدردانی از فرمانده سپاه کربلا گفت: خدمتگزاری یک نعمت است و باید با مسئولیت پذیری و احساس مسئولیت به درستی کار کنیم.

جانشین فرمانده سپاه کربلابا تاکید بر اینکه تحقق اهداف انفلاب درگرو تبعیت از ولایت است افزود: ان شاء الله با توفیق خدای متعال بتوانیم تکالیف و منویات رهبر معظم انقلاب را به خوبی اجرا کنیم

برسلانی با تاکید بر اینکه بتوانیم سرباز خوبی برای ولایت باشیم، ادامه داد:با همکاری و همدلی عزیزان میتوانیم منویات فرماندهی معظم کل قوا را تحقق ببخشیم .

گفتنی است، سردار احمد برسلانی در لشکر عملیاتی 25 کربلا در سمت فرمانده لشکر مشغول خدمت بود که با حکم سردار سلامی فرمانده کل سپاه به عنوان جانشین فرمانده سپاه کربلا منصوب شد.

در پایان مراسم، از مجاهدت های خالصانه سرهنگ حسین محمدرضایی تکریم و سردار برسلانی با حکم سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه به عنوان جانشین جدید فرمانده سپاه کربلا منصوب و معارفه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *