امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-07
اشتراک گذاری:

آشنایی با شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی

آشنایی با شبکه های اجتماعی

هر انسانی به طور پیش فرض به لحاظ اجتماعی فعال است. برخی از افراد فعال ترند، درحالی که برخی دیگر از فعالیت کمتری برخوردارند! با این حال، افراد همیشه به دنبال راه هایی هستند تا بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. در عصر دیجیتال، افراد راه هایی را پیدا کرده اند که به لحاظ اجتماعی در اینترنت فعال باشند که این امکان با ظهور تعداد بی شمار انواع پلتفرم شبکه های اجتماعی فراهم شده است.
اکنون، روابط حتی در شبکه های اجتماعی آغاز می شوند، گسترش می یابند و خاتمه پیدا می کنند. دیگر نیازی نیست که افراد با هم رو در رو ملاقات کنند یا دست بدهند.
تعداد رسانه های اجتماعی به سرعت افزایش یافته است. با توجه به آمار، تقریباً دو میلیون کاربر در سال 2015 از برنامه ها و سایت های شبکه اجتماعی استفاده کرده اند. این میزان در سال 2018 از 2.6 میلیارد نیز فراتر رفته است.
در فایل پیش رو تعدادی از معروف ترین شبکه های اجتماعی که امروزه در جهان مورد جستجو و کاوش قرار می گیرند را بیان می کنیم. می توانید مشاهده کنید که پلتفرم رسانه های اجتماعی مورد علاقه شما بخشی از این فهرست است و می توانید اطلاعات جامعی پیرامون آنها بدست آورید.

تهیه شده توسط: حمیدرضا مدرسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *