امین، امانت‌دار وقت شما...1403-04-14
اشتراک گذاری:

انتخاب اصلح راهبرد نظام مقدس اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اصغر زکوی رئیس دفتر هیئت نظارت و بازرسی انتخابات و شورای نگهبان در مازندران بعدازظهر یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت سالروز تأسیس شورای نگهبان با اشاره به فرمایش حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری درباره اهمیت شورای نگهبان اظهار داشت: شورای نگهبان همواره تحت تحریم‌ها و اهانت‌های برخی از جریان‌های خاصی قرار داشت.

وی گفت: شورای نگهبان طی چهار دهه سعی کرد با درنظر گرفتن قانون و رضایت خداوند عمل کند در حالی که یکی از اهداف جنگ ترکیبی دشمن، ضربه زدن به محکمات دین و انقلاب اسلامی از جمله شورای نگهبان است.

وی با اشاره به درپیش بودن دو انتخابات مهم در ۱۴۰۲ یادآور شد: ضد انقلاب‌ها و افراد به ظاهر مصلحان اجتماعی از امروز هجمه به شورای نگهبان را آغاز کرده‌اند ولی شورای نگهبان همواره بی توجه به اهانت‌ها، وظیفه خود را براساس قانون و رضایت خداوند عمل کند.

حجت الاسلام زکوی یادآور شد: یکی از اولویت‌های مهم توجه دادن به رکن جمهوریت نظام اسلامی است و مشارکت بالا و انتخاب اصلح راهبرد همیشگی نظام اسلامی است و دشمن برای ضربه زدن به جمهوریت، جنگ نرم و اقتصادی را درپیش گرفته است.

رئیس دفتر هیئت نظارت و بازرسی انتخابات در مازندران ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی برای مقابله با جنگ نرم، جهاد تبیین را مطرح کرده‌اند و درباره مقابله با جنگ اقتصادی، تحول در حکمرانی و تغییر در اوضاع اقتصادی و معیشت مردم جزو اولویت‌ها است.

وی یادآور شد: تحول در حکمرانی به منزله آن است که مدیریت کشور به افراد پاکدامن و پاکدست ارائه شود و با ترک فعل‌ها نمی‌توان ادعای انقلابی بودن داشت وباید جنس مدیران انقلابی در دولت افزایش یابد.

وی با بیان اینکه چسبندگی به میز پست مدیریت نشانه انقلابی بودن نیست و باید افراد مؤمن را جایگزین کرد، گفت: امیدواریم شاهد برپایی انتخابات باشکوهی در سال آینده باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *