امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-01
اشتراک گذاری:

آغاز به‌کار ستاد اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان حامی آیت الله رئیسی در مازندران

اسلام دستگذار قائم مقام حزب مردمی در کشور و رئیس ستاد اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان حامی آیت الله رئیسی در استان مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از شهرستان ساری، از آغاز به‌کار ستاد انتخابات آیت الله رئیسی در  دفتر حزب مردمی اصلاحات شهرستان ساری خبر داد.

دستگذار خاطرنشان کرد: کناره‌گیری و قهر با صندوق‌های انتخابات به نفع کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست، لذا از همه اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان عدالت‌خواه وحق‌جو در سراسر کشور و مازندران که منافع عموم مردم و رفع تبعیض و فساد را در ریاست جمهوری آیت الله رئیسی می‌بینند دعوت می‌شود که به کمپین ما ملحق شوند.

وی افزود: حزب مردمی اصلاحات کشور از حدود یک ماه پیش تاکنون طی ارتباطی نزدیک با دفتر آقای رئیسی، در حمایت از عدالت‌طلبی او، به ایشان ملحق شد در آینده بتوانیم به رفع مشکلات عدیده جامعه اعم از بی‌مدیریتی و بی‌برنامگی کمک کنیم.

قائم مقام حزب مردمی اصلاحات در کشور گفت: ستاد ما در مازندران از دیروز رسما شروع به کار کرد و  بنده به‌عنوان رئیس ستاد اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان آقای رئیسی در مازندران منصوب شدم‌.

این مسوول اضافه کرد: پس از آغاز به‌کار ستاد حمایت از آیت الله رئیسی در مازندران صدور روزانه احکام در ستاد مرکزی و شهرستان‌ها در حال انجام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *