امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-17
اشتراک گذاری:

۶۰ عنوان برنامه برای گرامیداشت دهه فجر در مازندران تدارک دیده شد

فرمانده سپاه کربلای مازندران از تدارک دیده شدن ۶۰ برنامه در قالب ۱۱ هزار و ۲۰۵ عنوان برای گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار سیاوش مسلمی دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: دیدار با ۲ هزار و ۹۲۷ خانواده شهدا و ۸۳۲ خانواده ایثارگر، برپایی ۸۱ نمایشگاه و یک هزار و ۵۴۸ نشست بصیرتی و جهاد تبیین، برگزاری ۴۲۸ یادواره و بزرگداشت شهدا، برگزاری یک هزار و ۲۴۵ مسابقه ورزشی و برپایی گشت و اجرای رزمایش از جمله برنامه های شاخص تدارک دیده شده در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در مازندران است.

وی با اشاره به ورود تاریخی امام (ره) در ۱۲ بهمن سال ۵۷، از برگزاری آیین ویژه استقبال نمادین از امام خمینی در ساعت ۹ صبح در محل فرودگاه ساری خبر داد و اظهارکرد: در این آیین رژه موتوری و خودرویی نیز برگزار خواهد شد.

وی نواخته شدن زنگ انقلاب در تمام مدارس استان، اعزام آخرین گروه دانش آموزان دختر در قالب راهیان نور . رزمایش گروه های جهادی در قالب سلامت محور و اردوی راهیان پیشرفت با هدف ایجاد امید و شناخت دستاوردهای نظام در قالب بازدید از کارخانه ها، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، رزمایش سفیران مهر در قالب تذکر لسانی، برگزاری المپیاد ورزشی، برپایی میز خدمت در محل مصلای نمازجمعه و بزرگداشت پدران آسمانی را از جمله برنامه های در نظر گرفته شده در ایام الله دهه فجر امسال در مازندران عنوان کرد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران از برگزاری آیین اعتکاف ویژه دهه ۸۰ و ۹۰ در سطح مساجد، برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب سراسر کشور در ۱۵ بهمن ماه در رامسر، برگزاری همایش تحکیم خانواده و تجلیل از مادران قهرمان پرور و مدال آور و افتتاح خانه های مسکن محرومان، همایش استانی تکریم از عشایر استان و برپایی جشن انقلاب و نورافشانی در بوستان ملل ساری را از دیگر برنامه های تدارک دیده شده در جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مازندران ذکرکرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *