امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-06
اشتراک گذاری:

کسب رتبه سوم «سایت جامع امین» در چهارمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت فضای مجازی

سایت جامع امین، در چهارمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت فضای مجازی در بخش پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و خبری، موفق به کسب جایگاه سوم گردید.

چهارمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی به همت سازمان توسعه و ترویج دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره‌ای، با مشارکت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی و با همکاری بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.

این جشنواره با هدف شناسایی و به روز رسانی بانک اطلاعات فعالان فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت و استفاده از ظرفیت آنها در تهیه محتوای دیجیتال و انتشار در فضای مجازی، هدایت و شبکه سازی آنان برای تسریع در نیل به اهداف و برنامه‌های ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت و بیان حماسه های ماندگار دوران پر افتخار دفاع مقدس برای جلوگیری از تحریف و فراموشی گنج دفاع مقدس به میزبانی استان کرمان در تاریخ 3 بهمن 1401 برگزار شد.

فراخوان این جشنواره از خرداد ماه امسال و در پنج محور منتشر برگزار شد. در این جشنواره بیش از هفت هزار و 28 اثر ارسال شد که در نهایت 13 اثر استانداردهای جشنواره را در رتبه‌های اول تا سوم به دست آوردند و پنج اثر شایسته تقدیر شناخته شدند.

فعالان فضای مجازی استان مازندران، با ارسال آثار در بخش های مختلف این جشنواره شرکت کردند و در بخش سایت های اطلاع رسانی و خبری موفق به کسب سه عنوان برتر این جشنواره شدند و به ترتیب «میثم عادل‌مشهدسری» از بابل مسئول سایت همکلاسیها رتبه اول، «حسین محمودی» مسئول سایت جنگ و درنگ رتبه دوم و «محمد نوری» مسئول سایت جامع امین رتبه سوم این بخش را به خود اختصاص دادند.
استان مازندران با کسب حدود ۲۵ درصد جوایز جشنواره رتبه اول را بین استان ها در این جشنواره کسب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *