امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-15
اشتراک گذاری:

اجرای پویش مجازی «لاله‌های زهرایی»

به گزارش سایت امین، همزمان با مراسم تشییع پیکر مطهر ۱۴ شهید گمنام در ایام شهادت حضرت زهرا(س) در سراسر مازندران، پویش مجازی «لاله‌های زهرایی» به منظور پاسداشت و ارج نهادن به مقام والای شهدا و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، خودباوری و مسؤولیت‌پذیری در فضای مجازی انجام می شود.

علاقه‌مندان می‌توانند از مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در استان و شهر خود نقاشی، عکس، کلیپ و دل نوشته تهیه کرده و آثار خود را با هشتگ‌ #لاله_های_زهرایی از طریق پیامرسان روبیکا تا ۷ دی ماه 1401 به نشانی زیر ارسال کنند:

https://rubika.ir/lalehaye_zahraei

همچنین آثار منتخب این پویش در رسانه های مطرح استان منتشر خواهد شد.

اعلام زمان‌بندی کاروان «لاله‌های زهرایی»

برنامه استقبال صبح شنبه سوم دی آغاز خواهد شد و کاروان شهدایی صبح این روز در کلاردشت و عصر نیز در شهرستان تنکابن حضور پیدا می‌کند.

همچنین برنامه روز دوم یکشنبه چهارم دی با محوریت شهرستان عباس آباد آغاز می‌شود و عصر این روز مورد استقبال مردم شهرستان نور قرار خواهد گرفت.

در روز دوشنبه پنجم دی کاروان شهدا، صبح در فریدونکنار مورد استقبال مردم عاشورایی استان مازندران قرار می‌گیرد.

مراسم وداع استانی دوشنبه پنجم دی بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای شهرستان ساری برگزار خواهد شد. همچنین مراسم تشییع استانی سه شنبه ششم دی ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان شهدا به سمت میدان امام (ره) ساری برگزار می‌شود.

مراسم وداع شهرستانی نیز شامگاه سه شنبه ششم دی در شهر‌های رامسر، نوشهر، محمودآباد، آمل، بابلسر، بابل (گتاب و بابلکنار)، قائمشهر، ساری و نکا برگزار خواهد شد. همچنین مراسم تشییع و تدفین پیکر‌های مطهر شهدا در شهرستانها صبح چهارشنبه هفتم دی برگزار می‌شود.

مرکز متنای فضای مجازی بسیج استان مازندران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *