امین، امانت‌دار وقت شما...1403-01-09
اشتراک گذاری:

وصیت نامه شهید علیرضا بریری

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و صلوات برمحمد و آل محمد(ص) و آخرین حجت خدا بقیه الله فی ارضه و نایب بر حقش مقام معظم رهبری

سلام عرض می کنم خدمت پدر و مادر و همسرم ، توصیه این حقیر به دوستان ، خانواده و همسرم و فرزندم این است که قرآن بخوانید و نماز را در اول وقت آن ادا کنید امید است که خداوند شما را  جز نمازگذاران قرار دهد. از خدا بترسید و تقوا پیشه کنید ، همواره در همه لحظات و در همه کارهیتان اورا به یاد داشته باشید و بدانید که خداوند از رگ گردن هم به شما نزدیکتر است و در همه جا ناظر اعمال شماست فقط از خدا بترسید نه از خلق خدا به خاطر جایگاه شغلی و مادیات دنیا، یاور مظلومین باشید و به کسی ظلم نکنید.

توصیه من به خواهران دینی و مادرم و همسرم این است که حضرت زهرا (س) را الگو خود قرار دهند و حجاب خود را حفظ نمایند و در حفظ حجاب برتر یعنی چادر کوشا باشند ودر ترویج آن کوتاهی نکنید.

این حقیر از شما می خواهم که در بدترین شرایط جامعه و روزگار همچون گذشتگان در روزها و زمان های گذشته بر اعتقادات خود استوار بمانید و بر بصیرت خود بیافزایید و اسیر ترفندها و حیله های دشمن نشوید و نسبت به خودتان مراقبت داشته باشید.

از شما می خواهم که طبق دستورات خدا که در قرآن کریم آمده عمل کنید و آنرا سرلوحه زندگیتان قرار دهید همواره شهدا را به یاد داشته باشید و رهرو راه آنها باشید و همچون شهدا تابع محض ولایت فقیه باشید مبادا از راه آن بزرگوار خارج شوید و اورا تنها بگذارید و بدانید که او در زمان غیبت امام زمان (عج) ناخدای کشتی صراط مستقیم است و فراموش نکنید که امنیت این کشور را مدیون خون شهدا هستیم.

از پدر و مادر وهمسرم می خواهم که فرزندم را مطابق آموزه های دینی تربیت کنند و میخواهم که حضرت زینب کبری (س) را الگوی خود قرار دهند و در مصیبت ها صبر پیشه کنند و از آزمایش الهی سربلند خارج شوید که خداوند صابران را دوست دارد.

افتخار این بنده است که منتصب به دو شهیدم امیدوارم که شفاعت آنها شامل حال این حقیر شود.

این حقیر از پدر و مادر و همسرم درخواستی دارم و از آنها میخواهم که آنرا به اجابت برسانند و آن این است که بعد از مرگم اعضا و جوارح مرا اهدا کنند تا با احیای زندگی در دریگران باری از گناهانم کم شود تا خداوند از من راضی شود. امید است که خداوند شما را در این راه یاری کند و از گناهان ما در گذرد و مارا بیامرزد. در پایان از همه دوستان ، خویشان، پدر و مادر و همسرم عاجزانه طلب حلالیت دارم امیدوارم که این حقیر را ببخشید.

((من الله توفیق))

(اللهم عجل الولیک الفرج)

بنده ناچیز خداوند

این حقیر علیرضا بریری (فرزند حسین شماره شناسنامه 4653)

مورخ 8/12/1393 معادل هشتم جمادی الاول 1436 هجری قمری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *