امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-06
اشتراک گذاری:

نرم‌افزار توییتنا (توییتر شخصیتها و رسانه ها)

سایت و برنامه (اپلیکیشین) توییتنا؛ با هدف دسترسی به توییت‌های شخصیت‌ها و رسانه‌های داخلي ایران بدون نیاز به حساب توییتر راه‌اندازي شده است.

این برنامه موبایلی بر اساس دسته‌بندی‌های ویژه خبرگزاری امکان مشاهده و استفاده از توییتر شخصیت‌های ایرانی را فراهم می‌کند و کاربران به سهولت می‌توانند بدون نیاز به ورود به شبکه توییتر از آخرین توییت‌ها با توجه به دسته بندی مورد علاقه از جمله سیاسی، هنری، اجتماعی، ورزشی و… بهره‌مند شوند.

اين برنامه پس از آغاز به کار شبکه اینستانا از نخستین محصول موفق موسسه فرهنگی و هنری فروزان سحاب اندیش (فرسا) که پست‌های اینستاگرامی شخصیت‌های ایرانی را با امکانات خاص بازنشر می‌دهد مورد تحقیق و بررسی قرار گرفت و این امکان در کشور فراهم شد.

اين اپ دسترسي به توييت شخصيت‌ها را بدون نياز به فيلترشكن مهيا كرده است و يكي از مهمترين ويژگي‌هاي اين برنامه مدیریت زمان در عصر تعدد رسانه‌هاست.

با توجه به اینکه توييتر (Twitter) در ایران با محدودیت دسترسی روبرو است اما بیشتر شخصیت‌های ایرانی شامل مسئولان بلند پایه نظام، وزرا و نمایندگان و مدیران کشوری و همچنین شخصیت‌های اجتماعی، فرهنگی و هنری و… از این شبکه استفاده می‌کنند، توییتنا این امکان را فراهم آورده است که کاربران بدون نیاز به ثبت نام در این شبکه و استفاده از روش‌های گوناگون و بعضاً خطرناک از نظر امنیتی به محتوای پاک و پیام‌های شخصیت‌های ایرانی دسترسی و استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *