امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-06
اشتراک گذاری:

معرفی بازی مهدیار ۳

بازی مهدیار 3

قسمت جدید از بازی مهدیار برای گوشی‌های اندرویدی منتشر شده است. در این قسمت، ادامه‌ی ماجراجویی‌های مهدیار را در قالب یک بازی معمایی و ماجرایی همراه با میان پرده‌های روایی جذاب شاهد خواهیم بود. بازی دارای چندین مینی‌گیم از جمله دوچرخه‌سواری و … می‌باشد.

در ادامه به معرفی مختصر بازی مهدیار ۳ می‌پردازیم.

داستان مهدیار ۳: رویای قهرمانی

داستان این قسمت درباره رفتن مهدیار و دوستانش به اردوی ورزشی دانش‌آموزی است. او خواب می‌بیند که در مسابقه دوچرخه‌سواری اول شده و همان روز باید در مسابقه شرکت کند. قصه بازی توسط میان‌پرده‌های کارتونی جذابی روایت می‌شود که دارای صداگذاری و طراحی هنری با کیفیتی هستند. مهدیار ۳ از نظر روایت پیشرفت کرده و میان پرده‌های زیادی نسبت به کل مدت زمان بازی دارد.

ویدئوی معرفی بازی مهدیار ۳

نقاط قوت بازی مهدیار ۳

نسبت به دو قسمت قبلی، کنترل بازی بهبود یافته و حس بهتری در کنترل شخصیت مهدیار خواهید داشت. با دو بار اشاره مهدیار می‌دود و برای صحبت با شخصیت‌های دیگر باید روی ابر بالای سرشان اشاره کنید. چند بازی تفننی کوچک در بین قصه اجرا می‌شود که تقریباً همگی آن‌ها (بجز مینی‌گیم‌های مینی بوس مدرسه) از مکانیک تَپ کردن پشت سر هم استفاده می‌کنند. مثلاً در مسابقه دوچرخه‌سواری باید یک دکمه را تند تند بفشارید یا برای اینکه از طوفان جان سالم به در ببرید، همین روش را تکرار می‌کنید.

صداگذاری شخصیت‌های بازی بسیار خوب و با کیفیت انجام شده و مهمترین و بهترین ویژگی مهدیار ۳ به‌شمار می‌رود. هرچند در قسمت قبل هم شاهد صداگذاری خوبی بودیم، اما واقعاً صداگذاری مهدیار ۳ عالی انجام شده و جای هیچ اشکال و ایرادی به آن وارد نیست. از زمزمه کردن پدر که در حال مطالعه کردن است گرفته تا صدای تک تک شخصیت‌های بازی خوب از آب درآمده‌اند.

یکی دیگر از ویژگی‌های خوب سومین قسمت از بازی مهدیار، طراحی هنری آن است. طراحی محیط بازی دارای تنوع رنگ خوبی است و بازیکن از دیدن مناظر بازی لذت می‌برد. علاوه بر این، حرکت شخصیت‌ها یا انیمیشن‌ها خوب کار شده و قسمت‌های مختلف بدن آن‌ها حرکت می‌کند و حس زنده بودن را منتقل می‌کند.

البته بازی مهدیار ۳ دارای کاستی‌ها و ایراداتی نیز هست؛ اما همچنان می‌تواند انتخابی سالم و خوب برای نوجوانان و خردسالان باشد.

می‌توانید بازی مهدیار ۳ را از توپ مارکت به رایگان دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *