امین، امانت‌دار وقت شما...1403-01-31
اشتراک گذاری:

فرمانده مقاومت:نبرد آمرلی

بازی ایرانی فرمانده مقاومت: نبرد آمرلی روایتگر شکست محاصره چند ماهه شهر آمرلی، واقع در عراق است که با مرز ایران حدود ۱۰۰ کیلومتر فاصله دارد.

شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در این عملیات به‌صورت دلیرانه، محاصره ۳۶۰ درجه شهر آمرلی را نادیده گرفته و با بالگردی به دل شهر زده و در وسط شهر فرود می‌آید. او با کمک نیروهای عملیاتی، محاصره چند ماهه نیروهای تروریستی داعش را می‌شکند و به وضع اسفناک این شهر خاتمه می‌دهد.

بازی ایرانی فرمانده مقاومت: نبرد آمرلی در سبک شوتر اول شخص برای پلتفرم رایانه‌های شخصی (PC) است که با موتور آنریل انجین ۴ در طول ۲ سال و ۴ ماه توسط موسسه فرهنگی هنری منادیان بصیرت ساخته شده است.

فرمانده مقاومت حدود ۶ ساعت گیم پلی دارد و روایت سینماتیک آن به ۴۰ دقیقه می‌رسد. از مهم‌ترین ویژگی‌های آن، می‌توان به تنوع محیط اشاره کرد که در ۳ فصل پاییز، زمستان و بهار در ۱۶ محیط و ۱۲ مرحله جریان دارد.

این بازی در تاریخ ۴ آذر ۱۴۰۰ رونمایی و در ۱۱ دی ۱۴۰۰ در فروشگاه دیجیتالی هیولا منتشر شد و شما همین الآن می‌توانید آن را تهیه و تجربه کنید. همچنین طبق فراخوانی، بازی توسط ۲۰ گیمر در تاریخ ۱۷ آذرماه ۱۴۰۰ تست شده بود.

شما برای اجرای بازی، حداقل به ۶ GB رم، سی پی یو Intel core i3 4160، کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 660 و ۱۱ GB فضای مورد نیاز برای نصب بازی دارید.

برای ساخت انیمیشن‌های بازی از موشن کپچر و در بخش صداگذاری از دوبلورهای مشهوری استفاده شده است. همینطور در بازی، انیمیشن‌های QTE وجود دارد که یکی از ویژگی‌های این اثر محسوب می‌شود.

طبق گفته‌ی تهیه‌کننده بازی، مهدی جعفری جوزانی، ساخت نسخه دوم این بازی از نیمه تابستان آغاز خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود در بهار

سال آینده عرضه شود

معرفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *