امین، امانت‌دار وقت شما...1403-01-28
اشتراک گذاری:

دعایی که از زبان یک مادر شهید مستجاب شد

یکی از رزمندگان لشکر 14 ثار ا… که نمی شناختمش با خنده رویی به من گفت: این بنده خدا را نمی شناسم؛ ولی حسین)حسین بادپا*( شهید نمی شود.این را شهید یوسف الهی گفته.حاج قاسم در جواب گفت: نه، اگر آن کسی که باید برایش دعا کند،
دعا کند، شهید می شود.
به محض اینکه این جمله را حاج قاسم گفت، حسین بادپا خشکش زد و رو به من گفت: ابراهیم ، حاجی چه گفت؟ جمله را برایش تکرار کردم: حاجی گفت اگر آن کسی که باید برایش دعا کند، دعا کند شهید می شود.آن شب زمانی که به خانه حاج حسین باد پا برگشتیم ، او دوباره از من پرسید: حاج قاسم چه گفت و من دوباره جواب را تکرار کردم.بعد از چند بار سوال کردن ، حسین باد پا رو به من کرد و گفت : ابراهیم ، حاج قاسم از غیب خبر دارد؟! گفتم یعنی چی که از غیب خبر دارد؟ گفت : من خوابی دیده بودم و تا به حال این خواب را برای کسی تعریف نکرده ام ، پرسیدم چه خوابی؟
جواب داد: چندی قبل شهید کاظمی را در خواب دیدم که پیغام شهید یوسف الهی را برایم آورد و گفت تو شهید نمی شوی!من در خواب به شهید کاظمی گفتم که: دعاکن من هم بیایم پیش شما و خدا مرا هم به شما برساند. ولی شهید کاظمی دعا نکرد.گفتم باشد دعا نکن من دعا می کنم و تو آمین بگو واو این کار راهم نکرد و فقط به صورتم نگاه کرد و خندید.حاج حسین رو به من کرد و گفت حاج قاسم از کجا فهمید که این حرف را گفت؟

حسین باد پا بعد از این خواب ، درست کمتر از یک ماه قبل از شهادتش به مزار شهید کاظمی رفت و آنجا با پدر و مادر شهید دیدارکرد.آنجا از مادر شهید کاظمی خواست که برایش دعا کند تا عاقبت به خیر شود و مادر شهید کاظمی دستانش را به سوی آسمان بلند کرد برایش دعا کرد و این گونه دعای مادر شهید کاظمی در حق حاج حسین باد پا مستجاب شد و او به شهادت رسید.


*حسین بادپا از رزمندگان لشکر 14 ثارا… هم رزم و همشهری شهید سلیمانی که بعدها با اصرار همسرش از شهید سلیمانی به جمع
مدافعان حرم پیوست و به آرزوی دیرینه اش یعنی شهادت نائل آمد و هم اکنون مفقود الاثر است.


شادی ارواح مطهر امام(ره) وشهدا و شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی و شهیدحاج حسین باد پا صلوات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *