امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-13
اشتراک گذاری:

دانلود بازی دست فرمون

بازی دست فرمون

بازی موبایل ایرانی دست فرمون تجربه‌ای لذت بخش از مسافرکشی را در شهری شلوغ و پرجزئیات ارائه می دهد.

تجربه‌ی بازی‌های ایرانی از این حیث که به زبان زیبای فارسی هستند لذتی دوچندان دارد. مدت‌ها می‌شود که به تجربه‌ی بازی‌های مختلف ایرانی پرداخته و سعی می‌کنیم تا یک به یک تمام جزئیات آنها را بررسی و در نهایت با انتخاب برخی از آنها بهترین گزینه‌ها را در سایت زومجی معرفی کنیم. با این حال به شخصه لذتی که از تجربه بازی «دست فرمون» بردم متفاوت با تجربه‌ سایر بازی‌های ایرانی بود. در این بازی در نقش راننده‌ای خوش صحبت سعی می‌کنیم تا با عبور از میان چهار راه‌های پرتردد در کنار امرار معاش از راه مسافرکشی، امتیاز بیشتری را کسب کنیم.

بازی اندروید دست فرمون

یکی از جذابیت‌های دست فرمون، ویژگی آنلاین دو نفره است. در این حالت باید با ثبت آگهی، سایر بازیکنان را برای شکستن رکوردتان به چالش دعوت کنید. با توجه به محبوبیت این بازی و دانلود بیش از ۱۰۰ هزار نسخه‌ای آن، بازیکنان بسیاری در بازی حضور دارند. با این حال، محدودیت خریداری بلیت یا انتظار برای دریافت بلیت بیشتر باعث می‌شود تا مجبور شوید چند ثانیه‌ای را برای مشاهده‌ی یک آگهی و قبول رقابت منتظر بمانید. اگر توسعه دهندگان محدودیت بلیت را بردارند، به نظر می‌رسد تعداد آگهی ها افزایش یافته و بخش دونفره دست فرمون رونق بیشتری پیدا می‌کند.

خودروهای بازی نیز تنوع بسیاری دارند. هرچند تنوع صداگذاری آنها زیاد چنگی به دل نمی‌زند اما طراحی هر خودرو با جزئیات انجام شده است. از سوی دیگر توانایی‌ها و قدرت ترمز و سرعت خودروها نقشی اساسی را در جریان مراحل ایفا می‌کند. طبقه‌بندی خودروها از خیلی بی‌کلاس تا خیلی با کلاس حتی در سوار شدن یا نشدن مسافران نیز تاثیر دارد و باعث می‌شود تا انگیزه‌ی خریداری خودروهای گران‌تر برای سوار کردن مسافرانی از اقشار مختلف جامعه، بیشتر شود. متاسفانه قیمت خودروها به ویژه بعد از سطحی مشخص بسیار گران شده و عملا به دلیل ارائه‌ی قطره چکانی سکه‌، خریداری آنها بسیار سخت می‌شود.

بازی دست فرمون یکی از سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌های موبایل ایرانی منتشر شده تاکنون است. این بازی می‌تواند با سیستم لیدربورد روزانه،‌ هفتگی و کلی، بازیکنان را برای ادامه‌ی تجربه راغب کند. آهنگ‌های بی کلام خاطره انگیز، طراحی زیبای خودرو و محیط بازی، ماموریت‌های متنوع و صداگذاری زیبای شخصیت‌ها، بازی دست‌ فرمون را ارزشمند می‌کند. اگر به دنبال یک بازی اندروید رایگان خوش ساخت و بدون مشکلات کنترل هستید، حتما بازی دست فرمون را روی گوشی خود نصب کنید.


نبرد هور یک بازی موبایل کاملا رایگان است و در آن خبری از خرید‌های درون برنامه‌ای یا تبلیغات هم نیست. همچنین بازی برای یک بازی موبایل، گرافیک نسبتا قابل قبولی دارد و با اینکه ضعف‌هایی در این زمینه دیده می‌شود، اما گرافیک بازی به شکلی نیست که شما را از تجربه آن منصرف کند. مخصوصا انفجار‌ها و افکت‌های اینچنینی کیفیت نسبتا خوبی دارند. در کل اگر به بازی‌های موبایل ایرانی علاقه دارید، نبرد هور یک بازی اندروید با محوریت جنگ ایران و عراق است که تجربه آن می‌تواند برای شما سرگرم‌کننده باشد.

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *