امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-15
اشتراک گذاری:

بزرگ‌ترین فرصت برای جهاد تبیین ایام‌الله دهه فجر است

فرماندار شهرستان نور با تأکید بر اینکه جهاد تبیین باید در دستور کار مسئولان قرار بگیرد، گفت: مدیران دستگاه‌ها بر مدیریت اجرای برنامه‌های دهه فجر اهتمام داشته باشند.

به گزارش بلاغ، احمد توکلی در دومین جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به جنگ ترکیبی اظهارکرد: در این جنگ تمام اقشار به ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان، هنرمندان، پزشکان، ورزشکاران و ….جامعه هدف دشمنان بودند تا نیروی انسانی توانمند کشور را از انقلاب اسلامی جدا کنند.

وی با بیان اینکه کشورها بر اساس نیروهای انسانی کارآمد و متخصص می‌توانند از منابع و موقعیت خود بهره‌مند شوند، افزود: دشمن با نقد غیرمنصفانه نقاط ضعف را هدف قرار می‌دهد تا سبب ناامیدی در کشور شود.

فرماندار شهرستان نور یادآور شد:تهدید دشمن در کشور  برای ناامیدی مردم باید تبدیل به فرصت شود و با رفع مشکلات و بهبود وضعیت کشور امید و رضایت مردم را افزایش دهیم.

این مسئول با تأکید بر اجرای برنامه‌های ویژه در دهه فجر انقلاب اسلامی بیان کرد: فضاسازی مناسب با رنگ انقلاب اسلامی، ایجاد نشاط در مدارس، ادارات، مساجد و شهرستان، تبیین خدمات و دستاوردهای پس از انقلاب در عرصه‌های مختلف و خیانت و جنایت‌های رژیم پهلوی به ویژه برای نسل جوان و نوجوان بسیار ضروری است.

توکلی با بیان اینکه انقلاب ما یک انقلاب صنعتی نبود، تأکید کرد: هدف انقلاب اسلامی، شهدا، جانبازان، ایثارگران و… از این همه جانفشانی و ایثارگری حفظ اسلام ناب محمدی (ص) بود و مسئولان کشور باید در رفتار و عمل خود اسلامی و انقلابی باشند تا الگوی فرزندان این مرز و بوم قرار بگیرند.

وی خاطرنشان‌کرد: با توجه به تحریم‌ها و شرایط اقتصادی خاص، پروژه‌های متعدد در شهرستان در دست اقدام است و قطار توسعه پیشرفت با قدرت و سرعت در حال حرکت است.

فرماندار شهرستان نور با تأکید بر اینکه جهاد تبیین باید در دستور کار مسئولان قرار بگیرد، افزود: مدیران دستگاه‌ها بر مدیریت اجرای برنامه‌های دهه فجر  و ارائه عملکردهای دستگاه‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرستان اهتمام داشته باشند تا با همدلی، هم‌افزایی و همراهی شرایط مناسب در کشور برای امنیت، رفاه و اقتدار فراهم شود.

حجت الاسلام مهدی رزاقی امام جمعه ایزدشهر نیز در این جلسه با اشاره به برنامه‌های دهه فجراظهارکرد: ارائه عملکردها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه فجر سبب امیدآفرینی در جامعه است و تبلیغات دشمنان در راستای ناکارآمدی انقلاب اسلامی و ایجاد ناامیدی بین مردم است.

وی تأکیدکرد: مجاهدان، ایثارگران و… باید خاطرات خود را برای نسل جوان بیان کنند و این خود جهاد تبیین است.

امام جمعه ایزدشهر با اشاره به مشکلات اقتصادی خاطرنشان‌کرد: نقد منصفانه سبب پیشرفت است اما در کنار آن باید راهکارهای مناسب ارائه شود تا در رفع مشکلات تاثیرگذار باشد.

رزاقی با تاکید بر امر به معروف و نهی از منکر بیان‌کرد: مسئولان باید با کسانی که در رسیدگی به کار مردم کم‌کاری و بی‌توجهی می‌کنند و رفتار نامناسب با ارباب رجوع دارند، قاطعانه برخورد کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *