امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-10
اشتراک گذاری:

برگزاری پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در مازندران

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج مازندران از برگزاری پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان خبر داد و گفت: این رویداد ۴۸ ساعته از ۲۴ تا ۲۶ آبان برگزار می‌شود.

به گزارش بلاغ، کیوان صفی‌پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر با هدف شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های توانمند مردمی، حمایت از محصولات برگزیده حرکت به سمت ایجاد و نهضت تولید محتوای دیجیتال بومی برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد تخصصی در سه بخش پویانمایی، بازی‌های ویژه تلفن همراه و نرم‌افزارهای تلفن همراه برگزار می‌شود.

صفی‌پور با اشاره به اینکه داوطلبین می‌توانند در قالب گروه‌های سه تا پنج نفره، برای شرکت در هرکدام از این سه بخش، در سایت رویداد ثبت نام کنند، تصریح کرد: در این دوره از رویداد به تیم اول ۱۰ میلیون تومان، تیم دوم ۸ میلیون تومان و به تیم سوم ۶ میلیون تومان در هر بخش به عنوان جایزه اهدا می‌شود.

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج مازندران با اشاره به اینکه علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در رویداد، به سایت event.bsjmajazi.ir مراجعه کنند بیان کرد: برگزیدگان این رویداد جهت شرکت به مسابقات کشوری راه پیدا می‌کنند.

صفی‌پور تصریح کرد: اختتامیه پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در مازندران با معرفی تیم های برتر به همراه همایش فعالان فضای مجازی و انتخاب چهره سال فضای مجازی استان در ۲۶ آبان در قائم‌شهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *