امین، امانت‌دار وقت شما...1403-01-10
اشتراک گذاری:

ایستگاه سواد رسانه ای-از شایعه تا واقعیت-ایستگاه سوم

در اینجا به شما آموزش می‌دهیم که چگونه مرز میان شایعه و واقعیت را تشخیص دهید.

3⃣ ایستگاه شماره ۳
✴️ پیام های تبلیغاتی حاوی تکنیک های اقناع هستند!
? اقناع کردن یعنی با استفاده از تکنیک ها و روش های مختلف حرفه ای، مخاطب یا مخاطبان خود را برای پذیرش نظر یا انجام عملی راضی کنیم.
? منطق و احساسات دو عامل مهم در تصمیم گیری است. اقناع کردن مخاطب می‌تواند از طریق تأثیر گذاشتن بر منطق یا احساسات یا هردوی آنها در مطالب و محتواها انجام شود.
? تبلیغات کاندیداها برای جلب توجه و اعتماد شما حاوی تکنیک های اقناع هستند، باید مراقب باشید تکنیک های اقناع شما را نسبت به انتخاب و تصمیم گیری احساسی نکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *