امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-15
اشتراک گذاری:

امام جمعه نوشهر: ناامید کردن مردم از مسیر انقلاب بزرگ‌ترین خیانت است

امام جمعه نوشهر با تاکید بر اینکه مسئولین نباید مردم را دلسرد کنند، گفت: ناامید کردن مردم از مسیر انقلاب بزرگ‌ترین خیانت است.

به گزارش بلاغ، حجت الاسلام محمود مشایخ در مراسم دهه مبارک فجر در فرودگاه نوشهر با اشاره به خصوصیات رفتاری و اخلاقی امام راحل اظهار کرد:امامراحل با انکه ۱۵ سال از کشور دور بود نه تنها از از دلها نرفت بلکه محبتش بیشتر شد.

وی وفاداردار بودن  به مردم را یکی از مهم ترین خصوصیات امام (ره) برشمرد و افزود: یکی دیگر از عوامل بازگشت امام، این بود که هدایت ایشان  نسبت به انقلابیون قطع نشده بود و با نامه، نوار و یا دیدار حضوری با مردم در ارتباط بودند.

امام جمعه نوشهر با بیان اینکه رابطه امام با مردم قطع نشده بود، اظهار کرد: حرکت و نهضت امام راحل نه با سلاح بلکه فرهنگی بود و حفظ جان و امنیت مردم برایشان در اولویت بود.

این مسئول تصریح کرد: بزرگترین نقش امام راحل این بود که مردم خفته ایران را بیدار کرد  و مردم را نسبت به هزاران  جنایتی که در این کشور اتفاق می افتاد آگاه کرد.

مشایخ با تاکید بر اینکه امروز در کنار امام خمینی(ره) نباید از نقش مردم غافل شد، یادآور شد: این مردم همواره کنار امام بودند و همین موضوع باعث پیروزی شد.

وی خاطر نشان کرد: امروز دشمن با همه ترفندها سعی دارد انقلاب را از بین ببرد و مردم را از رهبری جدا کند  ودر این زمینه خیلی کار کرد اما موفق نشد زیرا دین در بطن انقلاب است  وانقلاب و اسلام و مردم باهم هستند.

امام جمعه نوشهر با تاکید بر اینکه مسئولین نباید مردم را دلسرد کنند، افزود: ناامید کردن مردم از مسیر انقلاب بزرگترین خیانت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *