امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-17
اشتراک گذاری:

افتتاح ۷۰ میلیارد تومان پروژه در دهه فجر نوشهر

فرماندار نوشهر با اشاره به کلنگ‌زنی هشت پروژه در دهه فجر امسال، گفت: در این ایام ۴۹ پروژه با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش بلاغ، رستم زرودی در نشست خبری مشترک خود و فرمانده سپاه نوشهر با جمعی از خبرنگاران و اعضای بسیج رسانه نوشهر در خصوص تشریح برنامه های ستاد بزرگداشت چهل و چهارمین دهه فجر انقلاب اظهار کرد: امسال ۴۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد و برای ۲۱۰ نفر اشتغالزایی ایجاد خواهد شد.

وی افتتاح ساختمان جدید هلال احمر ، افتتاح رستوران دیدار در توسکاتک ، پروژه آب معدنی کندلوس کجور ، پروژه های متعدد در حوزه آب و گاز و راه و مسکن محرومین را از پروژه های مهم شهرستان اعلام کرد و گفت : پروژه مجموعه گردشگری آویدر ‌در بخش مرکزی نوشهر با بیش از ۱۵ میلیارد تومان از بزرگترین و مهمترين اتفاقات در دهه فجر امسال در نوشهر خواهد بود .

فرماندار نوشهر زمین ورزشی حسن آباد و کلنگ زنی ۸ پروژه در نوشهر با اعتبار حدود ۷۰۰ میلیارد تومان از جمله شرکت نویان پارس بندر نوشهر با محوطه ۸۰۰۰ متر در حوزه تجهیزات پزشکی در ۳ تا ۴ فاز در زمینه واردات و صادرات ، را از دیگر پروژه های مهم این شهرستان عنوان کرد .

مهرداد ابراهیم پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر نیز با اشاره به یکصد برنامه شاخص فرهنگی در شهرستان نوشهر در دهه فجر امسال اظهار کرد: امسال سعی شده است همه برنامه ها با حضور مردم و به صورت محله محور برگزار شود.

وی افتتاح چهارواحد  مسکن مددجویی را از جمله مهم ترین برنامه های دهه مبارک فجر برشمرد و گفت: توزیع ۲۵ سری جهیزیه و توزیع بسته های معیشتی برای محرومان از دیگر برنامه ها است.

ابراهیم پور  با اشاره به برگزاری هرچه باشکوه تر جشن پیروزی  انقلاب اسلامی در شب ۲۲ بهمن به همراه با نورافشانی در شهر نوشهر و دو بخش مرکزی و کجور افزود: اردوی راهیان پیشرفت از دیگر برنامه های این دهه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *