امین، امانت‌دار وقت شما...1403-01-09
اشتراک گذاری:

آدم ربایی نافرجام در قائم شهر/آدم ربایان کمتر از 3 ساعت بازداشت شدند

به گزارش بلاغ، سردار مرتضی میرزایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع آدم ربایی در شهرستان قائم شهر با توجه به حساسیت موضوع، مراتب در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان و پلیس های تخصصی استان قرار گرفت.

 وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات اولیه مشخص شد، آدم ربایان که دو نفر هستند با یک خودروی سواری پراید، دختر 13 ساله ای را از درب منزلش ربوده و طی تماس تلفنی با پدرش درخواست 2000 سکه طلا کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات از خانواده دختر ربوده شده و با استفاده از شگرد های خاص پلیسی، رد خودروی گروگانگیران را در محور ” قائم شهر- ساری” شناسایی کردند .

میرزایی، اظهار کرد: با اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی، خودروی آدم ربایان در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متوقف و متهمان در کمتر از 3 ساعت دستگیر شدند.

میرزایی با اشاره به اینکه در این عملیات پلیسی، دختر 13 ساله صحیح و سالم از دست آدم ربایان رها و به آغوش خانواده بازگشت، اظهار داشت: متهم اصلی پرونده در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس، لب به اعتراف گشود و به بزه انتسابی با انگيزه مالی اقرار کرد.

میرزایی در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضائی شد، خاطر نشان کرد: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند با قاطعیت و برابر قانون با آنان رفتار خواهد کرد.

در پی وقوع این حادثه و نجات جان دختر 13 ساله از دست گروگانگیران، پدر این دختر 13 ساله از اقدام مقتدرانه پلیس در برخورد و مقابله با آدم ربایان و واکنش سریع پلیس در این عملیات قدردانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *